Billy Bumbum: A Cheeky Puzzler
Je bent een blokje met billen en je lost uitdagende puzzels op. Kantel, duw en laat scheetjes in kleurrijke levels om zo je schattige vriendjes in nood te redden. Scheetjes voor vrijheid!