Billy's Game Show
Billy’s Game Show is een stealth horror spel. Speel tegen een AI die je bewegingen door beveiligingscamera’s bekijkt. Je doel is om de 3 verborgen hoofden te vinden en te ontsnappen aan de horror van de show.
Je bent de huidige deelnemer in een verwrongen game-omgeving die door Billy zelf is ontworpen voor zijn eigen verwrongen plezier. Het Billy’s Game Show-decor is gemaakt om je eigen pad te kiezen, maar onthoud, het is Billy’s spel, en hij bepaalt de regels. Hij zal je uitdagen met vallen, verborgen paden, verschillende puzzels en, het allerbelangrijkste, drie generatoren die je constant in de gaten moet houden, anders zullen ze je elimineren.