Bio Inc. Redemption
Bio Inc: Redemption is een complexe biomedische simulator waarin je beslissingen op leven of dood neemt. Creëer de ultieme ziekte om je slachtoffer te infecteren en te kwellen of speel als het hoofd van een medisch team en vind hopelijk een geneesmiddel om je patiënt te redden. Word jij de pest of behoud je de mensheid?
Bio Inc. bevat meer dan 600 echte ziekten, virussen, symptomen, diagnostische tests, behandelingen en andere medische aandoeningen: Redemption is angstaanjagend realistisch. Het zal je urenlang boeien en je meenemen in een microscopische wereld van epische pestproporties!
Kies de Dood en verken je duistere kant door slachtoffers op gruwelijke wijze af te maken met een kwellende combinatie van ziektes en medische aandoeningen. Wees de Plaag!
De mechanica van Bio Inc: Redemption is eenvoudig te begrijpen en toch extreem diepgaand. Casual spelers zullen een snelle en spannende uitdaging waarderen. Gevorderde spelers zullen complexe strategieën moeten uitwerken om zaken met een hoge moeilijkheidsgraad op te lossen. Het draait allemaal om combo's en timing!
Elk uniek scenario heeft zijn eigen unieke wendingen en specifieke doelen, waardoor je geleidelijk je vaardigheden opbouwt en je toolset uitbreidt naar steeds veeleisendere ingewikkelde cases.
Of je nu de ziekte van een onschuldige patiënt wilt genezen of een arme ziel wilt kwellen door een onwaarschijnlijke combinatie van ziekten en infecties, het Bio Inc. universum zal je niet koud laten. Daadwerkelijk realistisch, zelfs educatief, uitgebalanceerd met een flinke dosis humor, zal de Bio Inc: Redemption neemt je mee op een spannende rit.
Elke overwinning beloont je met XP-punten. Besteed je zuurverdiende XP-punten verstandig om boosters te plaatsen waarmee je zaken met een hogere moeilijkheidsgraad kunt oplossen en een Bio Inc. meester kunt worden!