Biped is een coöp-actieavonturengamtwee met een sterke nadruk op samenwerking tussen 2 spelers. Twee kleine tweebenige robots, Aku en Sila, lopen zij aan zij en beginnen samen aan een leuk, verbindend avontuur.
Jij bestuurt de benen van de robot met de twee joysticks. Hierdoor kun je verschillende acties uitvoeren, van eenvoudig lopen en glijden tot meer geavanceerde acties, zoals het besturen van machines en houthakken.
Geniet in je eentje van het verhaal, of haal er een vriend(in) of familielid bij en beleef samen plezier in de coöpstand. Communiceer en coördineer om samen uitdagingen te overwinnen en te ontdekken hoe goed jullie als team zijn.