In Bird Game, een third-person-vliegavontuur van Bryan Tabor, beleef je een zeer speciaal avontuur.
In Bird Game, in een zwart-witte 3D artstijl, vlieg je als majestueuze vogel door een gedetailleerde wereld, vol uitdagende obstakels, vijandige vijanden en pittige eindbazen.
In aanvulling op de drie hoofdlevels van de game is er een eindeloze stand voor spelers die zo lang als ze kunnen willen vliegen door een wonderlijk geïllustreerd landschap.