Blackguards 2
Drie jaar zijn voorbij gegaan sinds de samenzweringen van graaf Uria. De Overwinnaars van de Negen Hordes gingen al lang geleden uit elkaar, maar het leven in Aventuria ging door. Cassia, een jonge vrouw van adellijke afkomst, heeft maar één doel: Ze wil de Shark Troon opeisen, ongeacht wat het kost, en ook al is het maar voor één dag.
Maar er zijn twee problemen die haar plannen kunnen verijdelen. Ten eerste is ze opgesloten in een kerker en ten tweede zit er al een man op haar troon: Marwan. Ze houd niet van diplomatie of politiek, waar ze niet veel van afweet, dus ze kiest voor een meer... praktische aanpak. Ze is van plan om uit de gevangenis te ontsnappen, Marwan van de troon te stoten en deze zelf op te eisen. Hiervoor heeft ze sterke bondgenoten nodig. Ze moet een leger van Sellswords werven en de Overwinnaars van de Negen Hordes rond haar verzamelen.