Blade Jumper
Blade Jumper is een 2D actie platform spel waar spelers met simpele sprongen obstakels moeten overwinnen en de toren beklimmen.
Gevestigd in de Kukuru Toren zit het autoritaire ‘Unreality’ conglomeraat dat Seoul domineert met verslavende Kukuru snoepjes. De actiegroep ‘Ground Z’ bereidt zich voor op de laatste strijd om ‘Unreality’ omver te werpen. Maar dan vinden ze jou, hun voormalig agent.
Binnen de Kukuru Toren, compleet afgezonderd van de buitenwereld, ligt een nog groter avontuur dan spelers zich kunnen voorstellen. Richt je op verschillende vijanden met hun unieke kenmerken. Door de topografische kaart heeft iedere zone een unieke charme, met verborgen vallen om elk level te behalen.
Wanneer spelers de toren beklimmen, zullen ze verschillende karakters ontmoeten en adembenemende prestaties ontdekken. Hoe hoger ze klimmen, hoe meer de waarheid geleidelijk naar buiten komt, - en daarmee, het gevoel van ongemak.