Blade Runner: Enhanced Edition
Westwood Studios, het bedrijf dat realtime introduceerde in strategiegames met Command & Conquer, brengt realtime nu naar avonturengames met de sci-fiklassieker Blade Runner.
Gewapend met je onderzoeksvaardigheden en de gereedschappen als Blade Runner word je ondergedompeld in een wereld die om je heen tot leven komt met baanbrekende belichting en visuele effecten. Je survivalskills worden flink op de proef gesteld in de rijkste gameomgeving ooit.
Ga helemaal op in de donkere, grimmige wereld van Los Angeles in 2019, waar je zowel de jager als de opgejaagde wordt.