Blade Strangers
Een kwaadaardige kracht die alleen bekendstaat als Lina verslindt gegevens van een enorm, interdimensionaal servernetwerk dat onder toezicht staat van gevoelige computers die "motes" worden genoemd. In alle wanhoop roepen de motes helden op uit verschillende parallelle gamewerelden om het tegen elkaar op te nemen in één-tegen-één-gevechten. De winnaar van het toernooi heeft het potentieel om te worden uitgeroepen als de Blade Stranger, de redder die Lina kan verslaan en de motes kan beschermen tegen verder kwaad!
Blade Strangers is een keiharde, old-school vechtgame die is ontwikkeld door Studio Saizensen. De game is makkelijk voor beginners, omdat je maar vier knoppen nodig hebt om klappen uit te delen... maar de combo's, counters en speciale aanvallen zorgen ervoor dat ook ervaren spelers hun geluk niet op kunnen.