AFDALING IN DE DUISTERNIS
De bedenkers van de hooggewaardeerde Layers of Fear laten je ervaren wat angst met je kan doen in een verhaal dat is geïnspireerd door de film Blair Witch.
Vind, met je trouwe hond Bullet aan je zijde, de weg door een vervloekt bos dat tijd en ruimte vervormt.
Vecht tegen de verschrikkingen van de Blair Witch en het aftakelende verstand van een man die gebukt gaat onder zijn verleden.