Blazing Chrome
In Blazing Chrome wordt de wereld geregeerd door machines. De paar overgebleven mensen balanceren op de rand van totale uitroeiing zonder macht, prestige of status tegenover hun metalen en elektronische overheersers. Nodig je beste vriend of vriendin uit om de wereld te redden van de metalen vijanden in een klassiek ren-en-schietspel vol actie en spannende gevechten!