Bleach: Brave Souls
De populaire manga- en tv-animeserie BLEACH van Tite Kubo komt tot leven in dit 3D-hack-and-slash-actiespel! De game reproduceert getrouw het verhaal van de BLEACH-anime, Shonen Jump-manga en romans in liefdevol detail met fantastische graphics en actievolle gameplay.
Van de door mensen bevolkte wereld van de levenden tot de Soul Society, de thuisbasis van Soul Reapers en de geesten van de doden, het sombere rijk van Hueco Mundo, waar boze geesten die bekend staan als Hollows, en de diepten van de hel, de laatste rustplaats van zondaars, wordt het eindeloos fantasierijke BLEACH-universum nagebootst in hoogwaardige 3D-graphics. Herbeleef al je favoriete scènes en speciale technieken uit de populaire anime!
Ga online en neem in realtime deel aan epische 3-tegen-3-gevechten met spelers van over de hele wereld!