Wryn is een meisje met een groot arsenaal en grote dromen. Ze wil de ultieme videogame-heldin worden! Help haar om de grootste helden aller tijden uit te schakelen en de titel voor zichzelf op te eisen. Laat de wereld zien hoe een echte held eruit ziet!
Bleed is een actie-platformer gericht op stijlvolle acrobatische moves met een soepele, uitdagende gameplay. In deze game moet je je bewijzen in zeven levels vol vijanden, obstakels, halsbrekende toeren en vindingrijke eindbazen!