Bleed 2 is een supersnel en leuk arcade-actiespel dat Wryn opnieuw verwelkomt. De rozeharige Wryn is ’s werelds grootste (en nog enige) held, die vecht om de aardbol te beschermen tegen een binnenvallende groep schurken. Word heer en meester in ontwijken en kogels reflecteren, om in stijl een keur aan slechteriken en eindbazen (en vervelende katjes!) neer te halen. Zorg ervoor dat Wryn de titel van ‘grootste held aller tijden’ waard is!