Deze bundel bevat Bleed en Bleed 2.
Een dubbele dosis van de indie-kaskraker, bomvol platformactie, in één superstijlvolle, kogelwerende bundel. Help de heldin met het roze haar Wryn om een eindeloze stroom slechteriken en eindbazen te verslaan, en ontpop je tot de grootste held aller tijden! Beide games bevatten het speltype Arcade (probeer de game uit te spelen met maar één leven!) en een bankvriendelijke lokale co-op voor 2 spelers.