Met geweldige graphics en animatie, zal Blob Quest je voor lange uren vermaken...
Leid je Blob door verschillende levels in dit avontuur vol gevaren, schatten en monsterlijke vijanden. Je zult veel puzzels moeten oplossen en je vaardigheden moeten bewijzen om te slagen.