Laat het gevecht beginnen!
In BlobCat is het je taak om de DiceMice te beschermen! Plaats pijlen en gids de DiceMice naar het muizenhol! Maar pas op, want de naïeve BlobCats rollen rond (niet bepaald met de snelheid van het licht)! Voltooi 90 verschillende levels in zes werelden, elke met een unieke twist!
Je wilt meer actie? Dan is de multiplayerstand wat voor je! Tot wel vier spelers proberen daarin zo veel mogelijk DiceMice te redden! Wees je tegenstanders te slim af en stuur de BlobCats in hun richting! Speel met je vrienden op de bank* of ga online en neem het op tegen de rest van de wereld!** Je kunt zelfs voor beide opties kiezen!