Block Blaster DX! is een blokpuzzelspel met een opwindende twist: je hebt volledige controle over waar de blokken naartoe gaan! Het is een populaire keuze voor casual spelen, terwijl het ook een leuke mentale uitdaging biedt.
Block Blaster DX! biedt een ontspannende en gezellige puzzelervaring die je geest actief en scherp houdt.
★ Tijd blokpuzzel: Begin met 60 seconden en verdien extra tijd voor elke lijn die je maakt.
Met eenvoudige bedieningselementen, fantastische geluidseffecten en een geweldig ritme is Block Blaster DX! een spel waar je steeds weer naar terugkeert!
Block Blaster DX! biedt een echt meeslepende ervaring voor puzzelliefhebbers van alle leeftijden. Ben jij klaar om de ultieme blokuitdaging aan te gaan en voor het wereldkampioenschap te strijden?