Block & Shot
Block & Shot is een puzzelspel waarin je verschillende wapens moet besturen. In het spel zie je meer dan 50 interessante levels en veel verschillende locaties. Overwin obstakels en vind manieren om puzzels op te lossen op weg naar het hoofddoel - de gouden patroonhuls.