Verraden en voor dood achtergelaten is Mr. Wolf erop gebrand zijn moordenaar te vinden en wraak te nemen - alleen, tegen een grote meerderheid.
Dankzij Mr. Wolf is in Bloodroots de wereld je wapen - een meedogenloos actiespel dat zich ontvouwt langs de uitgestrekte Weird West. Je choreografeert spectaculaire, ultragewelddadige combo's door gebruik te maken van alles om je heen, van bijlen, tot ladders tot ... wortels? Het is improviseren of sterven, terwijl Mr. Wolf zijn weg vecht naar het centrum van het mysterie waarom was hij verraden?