Bloodshore is een interactieve actiefilm over een op televisie uitgezonden Battle Royale tussen spraakmakende streamers, entertainers en ter dood veroordeelde gevangenen. Jij bepaalt het lot van Nick, een onsuccesvolle acteur die vecht voor een levensveranderende geldprijs.
Niets is wat het lijkt in dit laatste seizoen van Kill/Stream, het populairste reality-tv-programma ter wereld. Kan Nick de waarheid over Bloodshore Island ontdekken voordat zijn tijd om is?