BLOODWASH is een op giallo geïnspireerd was-horrorspel met low-poly graphics.
Sara is een zwangere studente die met haar alcoholische vriend in een vervallen appartementencomplex woont. Om het nog erger te maken, terroriseert een seriemoordenaar die zich richt op zwangere vrouwen, de Womb Ripper, de stad. Op een nacht gaat de wasmachine in de kelder kapot. Een behulpzame buurvrouw vertelt Sara over een 24-uurswasserette aan de rand van de stad. Wat ze daar aantreft, kan haar leven opeisen!