Bloody Rally Show
Welkom bij Bloody Rally Show – een frontale botsing tussen woest top-down arcade-racing en hypergewelddadige reality-tv. Je moet driften, boosten en knallen om de kijkers te vermaken en je betaalmeesters tevreden te houden. Geef vol gas en rij om te overleven! Inclusief lokale multiplayerchaos voor maximaal 4 spelers!
Ø Verhaal: race snel en gebruik vuile streken om seizoenen te voltooien, cash en XP te verdienen, en een podiumplek in de wacht te slepen. Kun jij je vrijheid herwinnen en ontsnappen aan de Bloody Rally Show?
Ø Dodelijke wagens: kies uit een keur aan wagens geïnspireerd door de beruchte en in het echte leven verboden rallyklasse Groep B. Upgrade en ontgrendel nieuwe voertuigen voor een nog roekelozere rit!
ØGa de strijd aan met vrienden en rivalen: race en vecht tegen maximaal vier vrienden in lokaal multiplayer voor de meeste plezier en chaos! Bewijs dat je goed kunt rijden en verover een plek in het klassement!