De towerdefencegame die met vijf sterren is beoordeeld bevat een ongekende herspeelbaarheid en diepgang. De Bloons zijn terug en deze keer menen ze het! Bouw geweldige torens, kies je favoriete upgrades, huur coole nieuwe Special Agents in, en ruim elke ballon uit de weg in de beste versie ooit van de populairste, gezinsvriendelijke towerdefenceserie.