Boaty Tanks 2
Neem de controle over een klein bootje terwijl je door verschillende biomen navigeert, bewapend met je vertrouwde wapens. Maar wees gewaarschuwd - vijandelijke schepen zijn op jacht naar jou! Ga de strijd aan in intense gevechten terwijl je deze verachtelijke vijanden neerschiet en vernietigt, waarbij je je reflexen en richtvaardigheden op de proef stelt. Onderdompelen in de spannende wereld van bootgevechten. Overleef uitdagende gevechten en laat vandaag je vaardigheden zien in het schieten vanaf je boot!