Actiespel met sciencefiction thema van de nieuwste generatie, met nadruk op dynamische gameplay, gevarieerd ontworpen niveaus en innovatieve spelmodi.
Ga gewapend met laserbommen het gevecht aan met een grote zwerm vijanden! Jij staat alleen, maar voor de inwoners van de planeet die je gered hebben, ben je hun laatste hoop. Voltooi de verhaalmodus alleen of met een vriend, en rond de 60 uitdagende niveaus af in de klassieke campagne en de 25 waanzinnige niveaus in de sub-campagnes. Test je vaardigheden in 5 verschillende spelmodi, die je ontgrendelt als je voortgang boekt in het verhaal. Daag je vrienden uit op 20 unieke kaarten in de versus-mode (tot 4 spelers).