Bonds of the Skies
Tijden veranderen en het bestaan van de Grimoa's is minder belangrijk geworden in het dagelijks leven. Het dorp van de jonge Eil wordt plotseling aangevallen door een demon en wordt in lichterlaaie gezet. Te midden van de chaos sluit Eil een pact met de Air Grimoa, Nogard, om iedereen te redden.
Eil en Nogard gaan op zoek naar de demon die de ravage heeft aangericht en moeten andere Grimoa's zien te vinden om de demon te stoppen.