Bone Marrow is een spel in het genre van logische rollenspellen.
In de game moet je getallen in paren combineren. Deze getallen zijn gekoppeld aan voorwerpen. Met deze combinatie kun je betere wapens, schilden en drankjes maken die je aanval en verdediging tegenover duistere monsters verbeteren.
Als je van puzzels, een middeleeuws sfeertje en elegante, eenvoudige gameplay houdt, dan is Bone Marrow wat je zoekt!