Born Of Bread
Speel als een meelmannetje met een oneindige, kinderlijke nieuwsgierigheid en een aantal vreemde vaardigheden in dit avontuurlijke spel met zowel 2D- als 3D-elementen!
Ontdek de verschillende regio's van deze wonderbaarlijke wereld vol met mysteries en werk samen met een kleurrijke groep van volmaakte karakters. Neem het op tegen gemene en vreemde slechteriken en speel in een leuk en lollig turn-based vechtsysteem.
Born of Bread bestaat uit turn-based vechttropes met een nieuw interactiesysteem dat jouw reflexen op de proef zal stellen.
In dit interactiesysteem speel je ook met weakness (zwaktepunten) en resistance (weerstandpunten).
Loaf kan het niet alleen. Ontmoet nieuwe personages op je avontuur, elk met hun eigen vaardigheden en persoonlijkheid. Zet hun unieke vaardigheden in om de dreigingen en obstakels te boven te komen, of het nu tijdens het vechten of verkennen is.