Bouncy Bullets is een kleurrijke, levendige first-person shooter die zich afspeelt in een wereld waarin de lucht blauw en water roze is, met drijvende ijsjes in plaats van ijsbergen. Baan je een weg door verschillende gebieden in een poging het portaal aan het einde van elk level te bereiken!
Voor de spelers die op zoek zijn naar een uitdaging, heeft Bouncy Bullets klassementen, dus waarom zou je genoegen nemen met het eenvoudigweg behalen van een level, als je kunt streven naar het verkrijgen van alle drie de sterren en jouw epische vaardigheden met de hele wereld kunt delen?