Kun jij elk level uitspelen, of loopt dit spel met een sisser af?
Het is tijd om lol te hebben op de boerderij in het maffe actiepuzzelspel Bouncy Chicken! Speel uitdagingen in één scherm in 3D-bovenaanzicht terwijl je je gevleugelde projectiel door het kippenhok schiet om maïskolven te verzamelen. In elk van de 90 unieke levels van Bouncy Chicken heb je maar een paar schoten beschikbaar om een kip in een richting te schieten en te laten afketsen tegen het hek, bakstenen muren en verende obstakels of zelfs door warppunten. Je moet elke maïskolf op het scherm verzamelen voordat je niet meer kunt schieten.