BouncyBoi in Puzzle Land
Stuiter in deze avontuurlijke en cartoonachtige wereld met BouncyBoi en ga op avontuur door verschillende levels vol uitdagende puzzels, prachtige graphics en funky beats!
Jij bent BouncyBoi. Een paars stuiterend slijm dat dol is op dansen en puzzels oplossen, baant zich een weg door Puzzle Land met goede muziek, geweldige visuals en leuke tijden!