Duik in de wereld van bowlen met Bowling Fever!
Test je vaardigheden in talloze spelmodi, bezoek verbazingwekkend realistische 3D-locaties, speel fantastische minigames en ontdek tientallen nieuwe bowlingballen en -kegels!