Brain Memory 2
Brain Memory 2 is gebaseerd op eenvoudige geheugenspelletjes. Het helpt op effectieve wijze de concentratie en het geheugen van iedereen te verbeteren.
Om effectief te trainen kan de speler de moeilijkheidsgraad van zijn voorkeur kiezen en het uiterlijk van de kaarten aanpassen. Hierdoor kan de geest zich concentreren op het juiste aantal kaarten en kleuren op het bord.