Speel als je favoriete Bratz-personage en begin aan je wereldwijde avontuur om de beste modejournaliste ter wereld te worden.
Begin in je eigen stad Stilesville en kies je personage uit de originele Bratz Pack, Yasmin, Cloe, Jade of Sasha. Daarna ga je hard aan de slag: je gaat achter de grote modeverhalen aan, onderneemt missies om vrienden te helpen en speelt te gekke minigames met een hoog Bratz-gehalte!
Tijdens je avontuur kom je op een aantal stijlvolle locaties: Barcelona, Seoel en de Stylin' Soiree. Daar verzamel je de laatste nieuwtjes voor het Bratz Magazine. Het geld dat je verdient, gebruik je om schitterende outfits te kopen, je personages aan te passen en nieuwe populaire trends te creëren. Je aanhang op sociale media groeit! Je fans zijn helemaal dol op jouw gevoel voor mode.