Brave Dungeon + Dark Witch's Story:COMBAT
Syega zijn krachtige kristallen waarmee mensen magie kunnen gebruiken. Sommige kristallen zijn zo krachtig dat ze in speciale hulzen (Magic Items) bewaard moeten worden. Ga op avontuur met de onverschrokken avonturier Al en vergezel haar op de zoektocht naar krachtige Magic Items in de gevaarlijke labyrinten van Belfer Island.
Onderweg zal Al samenwerken met sterke bondgenoten en nog sterkere vijanden moeten verslaan. Kan Al de imposante kerker Godshill veroveren en het ultieme Magic Item vinden?
Brave Dungeon is een dungeon crawler RPG gemaakt door de indiegames-ontwikkelaar INSIDE SYSTEM, onder meer bekend van de Legend of Dark Witch-reeks. Brave Dungeon biedt nieuwe spelers een eenvoudig aan te leren vechtsysteem, gepaard met een veelvoud aan aanpassingen, unieke speelbare personages en extreme uitdagingen voor wie de game compleet wil uitspelen.
Dark Witch's Story:COMBAT is een battle game waarin je speelt met kaarten van personages en wezens uit de Dark Witch-reeks. Elke speler kiest drie kaarten waarmee je het tegen elkaar opneemt in een best-of-three gevecht. Wie er als winnaar uit de bus komt wordt vaak bepaald door de Magic Items die je op je kaarten kunt toepassen.
Er zijn twee verschillende spelstanden: de Quest-stand voor singleplayer en de Battle-stand voor multiplayer. Tijdens de Quest-stand kun je nieuwere en sterkere kaarten winnen, met als doel de titel Game Master te behalen!