Breakout Birdie Adventure
Je moet je Birdie door het level laten stuiteren en proberen alle blokken kapot te slaan om dan door de uitgang te ontsnappen! Tik gewoon om de Birdie te laten stuiteren terwijl je talloze gevaren vermijdt die elk niveau bezaaien. Verzamel power-ups om speciale skills te krijgen die je kunnen helpen op je avontuur!