Breakout Birdie Panic zal je skills en reflexen maximaal beproeven!
Je moet je Birdie over het scherm laten stuiteren en proberen alle blokken kapot te slaan om dan door de uitgang te ontsnappen! Tik gewoon om de Birdie te laten stuiteren terwijl je talloze gevaren vermijdt die elk niveau bezaaien. Verzamel power-ups om speciale skills te krijgen die je kunnen helpen op je avontuur!
Het spel heeft drie speltypen die geschikt zijn voor spelers van elke leeftijd of elk niveau: Speel voor altijd in Endless, zet er tijdsdruk op in Timed, of ga steeds uitdagendere levels aan in Campaign.