Over licht gesproken, zorg dat het niet uit gaat...
Breathing Fear is de winnaar van de Games Jam: Gamm. Er zijn geen jumpscares in deze game, alleen een zorgvuldig vervaardigd verhaal, pixelart, muziek en sfeer die je de rillingen geven.