Brick Bat Crazy
Speel de modus voor 1 of 2 spelers in tien unieke thema's en vernietig alle stenen om verder te komen. Verzamel power-ups en gebruik ze om je te helpen (of in de modus voor 2 spelers om je tegenstander te hinderen). Elk thema kan worden afgespeeld op een bronzen, zilveren of gouden setting, en kan moeilijk worden verhoogd naargelang de selectie.