Bright Lights of Svetlov
Paneelwoningen, gewone repetitieve klussen, saaie huishoudelijke bezigheden. Neem een kijkje in het leven van het meest gewone gezin en wees getuige van de moeilijkheden waarmee het te maken zal krijgen.