Brothers: A Tale of Two Sons
Speel dit bekroonde avontuur met een gloednieuwe stand voor twee spelers op de Nintendo Switch!
Begeleid twee broers op hun sprookjesachtige reis, een creatie van de Zweedse filmregisseur Josef Fares. Speel alleen en bestuur beide broers, of vorm een team met een vriend terwijl je volledig opgaat in het diepgaande verhaal.