Bubble Bunny is een puzzelspel met drie combinaties waarin je bubbels schiet en drie van dezelfde soort of meer combineert om ze te laten knappen en de puzzel op te lossen. Verschillende niveaudoelen en meer dan 99 niveaus maken het spel divers en interessant om te spelen.