Bubble Riders
Probeer met een opblaasbare ballon over een kronkelige baan te racen. Haal je rivalen in en duw ze van de baan. Je doel is om als eerste over de finish te komen! Upgrade je luchtbel om hem sneller en sterker te maken. Open nieuwe locaties en nieuwe uitdagende circuits.