Bucket Knight
Zelfs ridders moeten belastingen, leningen en alimentatie betalen. Help een naamloze maar dappere ridder bij zijn missie om de heilige graal te vinden (en wat geld te verdienen). Verken kerkers, versla vijanden, vermijd vallen, blijf leven en word rijk!