Buggy Off-Road Racing
Maak je klaar om te tanken voor de ultieme offroad-sensatie met Buggy Off-Road Racing! Duik in deze opwindende reis terwijl je door de wilde landschappen van de VS, Europa en Azië navigeert. Het draait allemaal om races met een hoog octaangehalte waarbij jouw moed en vaardigheden in de schijnwerpers staan.
Spring achter het stuur in Buggy Off-Road Racing en verander de hele wereld in jouw race-arena.