Bullet Age
De wereld New Haven is een woestenij. Het ARC Empire heeft New Haven verwoest met een enkele Mutagen Bomb die alle wezens heeft veranderd in gemuteerde monsters.
Sluit je aan bij de Gunsword-helden in deze klassieke coöperatieve* 2D-actie-/platformgame en wees de laatste hoop voor de United Resistance.