Het konijntje is op worteljacht! Help hem zijn doel te bereiken door de wegtegels te verschuiven en een pad te maken. Een klassiek puzzelspel dat moeilijker is dan het lijkt! Talloze levels in drie verschillende speltypen. Stel je vaardigheden op de proef en ga samen met het konijntje op avontuur!