Welkom bij Peter Peppers grillrestaurant, waar het altijd feest is! Maak mega-hamburgers terwijl je eetbare vijanden ontwijkt in meer dan 100 levels boordevol platformpuzzels en arcade-achtige actie.
In je eentje eten? We hebben met zorg een smakelijk menu van singleplayer-levels voor je samengesteld. Wil je graag samen spelen, dan kun je de krachten bundelen met maximaal drie vrienden om samen het ultieme smulteam te vormen! Ben je niet zo van het samenwerken? Dan zit je goed in de Battle Burger-stand voor 2-4 spelers! Kies voor de peperstrooiende Chef of de vervaarlijke Food Foe en strijd voor de heerschappij over de keuken!