Burning Secrets - A Bara Visual Novel
Ga op reis om een oude tovenaarsvriend te redden in de bara visuele roman Burning Secrets! In Burning Secrets wordt een high fantasy-avontuur gecombineerd met gay-romantiek. Kies tussen verschillende routes op je reis door weelderige en inspirerend landschappen. Ga relaties aan in dit lichtvoetige verhaal en ontgrendel pikante CG-scènes.